2009. november 4., szerda

Lépj be a varázskörbe II. - Szakfordító- és tolmácsvizsga letétele képzés elvégzése nélkül


Az alábbi intézményekben lehet a képzés elvégzése nélkül is szakfordító- és/vagy tolmácsvizsgát tenni:

Budapesti Corvinus Egyetem Nyelvi Központ Élelmiszertudományi és Kertészettudományi Kar
Budapesti Corvinus Egyetem Társadalomtudományi Kar
Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar (csak tolmács)
Debreceni Egyetem Mezőgazdaságtudományi Kar
Debreceni Egyetem Természettudományi Kar
Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Kar
Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar
Pécsi Tudományegyetem Idegen Nyelvi Titkárság (2007. május 25. után kiállított végbizonyítványok)
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi Kar

Forrás: OKM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése