2009. november 23., hétfő

Macerás melók VI.- Filter definition not found


Nem is olyan régen, egy teljesen átlagos reggelen, a második kávém után, a TagEditor kétnyelvű, eredetileg InDesign file-ok megnyitásakor kellemetlen meglepetés ért: Filter definition not found: Trados Indesign Filter 1.0.0.0. A probléma abból adódik, hogy a szoftverfejlesztők nem voltak elég alaposak, és bizony, a Trados-ba némi hiba csúszott a szűrők tekintetében, hovatovább nem jól nevezték el az Indesign filtert... A második kávé után az emberfia könnyen paprikás hangulatba jön, én mégis adtam egy esélyt magamnak. Megnyitottam a NotePad-et, közismertebb nevén Jegyzettömböt, megnyitottam belőle a .ttx-et, a kétnyelvű file-t. Rákerestem az InDesign szóra, a kis- és nagybetűk megkülönböztetésével, majd Kicseréltem Indesign-ra, a kis- és nagybetűk megkülönböztetésével. (Fordított relációban is működhet.) Bejött! Ha nem járunk ekkora szerencsével, látogassunk el a gyártó honlapjára, onnan is letölthetjük a hiányzó filtert. Szűrőt csak a gyártótól, a törvény mindenek előtt, micsoda nap volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése