2009. november 4., szerda

Lépj be a varázskörbe I. - Szakfordító- és tolmácsképzések


Szakfordító- és tolmácsképzést folytató, végbizonyítványt kibocsátó intézmények, melyek végbizonyítványok ill. igazolvány megszerzésére jogosítanak

Budapesti Corvinus Egyetem Nyelvi Központ Élelmiszertudományi és Kertészettudományi Kar
Budapesti Corvinus Egyetem Társadalomtudományi Kar
Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaságtudományi Kar
Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar (csak szakfordítóképzés)
Debreceni Egyetem Informatikai Kar (csak szakfordítóképzés)
Debreceni Egyetem Mezőgazdaságtudományi Kar
Debreceni Egyetem Természettudományi Kar
Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar (angol, német, francia, orosz nem tanárszakosok)
Kodolányi János Főiskola
Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Kar
Miskolci Egyetem Gépészmérnöki Kar (műszaki szakfordító szakirány)
Nyugat-magyarországi Egyetem (Berzsenyi Dániel Főiskola)
Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar
Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
Szegedi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi Kar
Szent István Egyetem Gazdaságtudományi Kar 


Forrás: OKM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése