2010. január 10., vasárnap

Objects in the rear view mirror...


may appear closer than they are. Ma ünnepli első születésnapját a szakfordítás blog. Hihetetlen, de a számok magukért beszélnek. Amikor megfogant bennem a bloggolás gondolata - mintha tegnap lett volna -, nem gondoltam, hogy ennyire gömbölyűre sikeredik az eredmény, és még most is úgy érzem, hogy annyi mindenről nem írtam még.


Szerettem volna szándékosan ellene menni a weben kószáló, magukra és félbe hagyott, inkább negatív reklámként ható blogkezdeményeknek. Szerettem volna azon szakemberek táborához csatlakozni, akik mintegy one-man-show-ként üzemeltetik hihetetlen távlatokat felcsillantó, saját szakmai folyóiratukat nem kis sikerrel. Szerettem volna a blog segítségével lépésről-lépésre elérni egy célt a sok közül.

A rengeteg bejegyzés a tanú rá, hogy az első évem a szabadúszásban nem zajlott tétlenül. Hogy lehet érvényesülni, nemzetközi szinten is. Be lehet lépni a varázskörbe meghívó nélkül is! A bloggolásra hazánkban ma is elég népes tábor legyint, mondván ez az időmilliomosok műfaja. Ez nem igaz! Ahogy az élet szinte minden területén, itt is az elhatározás a lényeg! A cél, amelyet kitűzünk magunk elé! A kép, amelyet látunk magunk előtt! Ez az, ami előre visz! Hogy legyen mire hihetetlenül jó érzésekkel visszatekintenünk! Emelem poharam az eddig megtett útra, a sikerrel vett akadályokra és a társakra, akik az utamon kísértek!



4 megjegyzés:

  1. Ugyan szakfordítani, remélem, soha nem fogok, olvasgatni jó...

    Egy szép pohár bort, az elsőre!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Bevallom, én is rendszeresen be-bekukkantok Hozzád!
    Egy jó vöröset!

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok, bár nem sokszor kommentelek, de nagyon hasznos az oldal. Csak így tovább!

    VálaszTörlés