2009. január 28., szerda

Kedvenc kütyük

Ma megpingelt L, hogy mi a stájsz iPhone-fronton? Bár a munkámhoz elengedhetetlenek az okos kütyük, az iPhone-nal azonban inkább csak kényeztetni szerettem volna magam kemény munkám jutalmául. Nem gondoltam, hogy ennyire a szívemhez nő.

A kijelző gyönyörű, a touch pad-ben van valami előkelő is, az iPod hangminősége is szuper (viszi a mélyet, ami megdöbbentett). Sokan lehúzták fórumokon, hogy ez nincs, az nincs rajta: a HTC sokkal jobb, a GPS nem működik, és anélkül nem élet az élet. Az iTunes-ról akár ingyenesen is korrigálhatók ezek az anomáliák (?), nem egy nagy történet.

Számomra élmény, hogy reggel 5-kor ránézek az e-mailjeimre (az ágyból): írtak-e a más időzónában élő ügyfelek valamit meló ügyben, ha nem, lustálkodom tovább...A kamera jobb, mint a Sony Ericsson-jaimon volt, tyű azannya kategória.

A mérete is pont jó, nem olyan ormótlan, mint a Samsung okos telefonjai, és nem okoz nehézséget a miniatűr billentyűk lenyomása (még a P990-nel is gondjaim voltak). Külön örömmel tölt el, hogy magyar neveket is találok a szoftverfejlesztők között.

Tudom követni a valutaárfolyamokat, a tőzsdét, beállítottam a Mecsek időjáráselőrejelzését is...Első lépésben rátettem Shakespeare összes műveit, jól jön az majd az orvosi váróban...Hangoskönyveket is varázsolhatunk rá, vérprofi könnyen kezelhető receptgyűjteményt. KisM-nek leszedtem egy mini-planetáriumot. Rátettem egy WiFi-findert is. Gyakorlatilag minden hálózatot látok a kocsiból, feldobja, melyik ingyenesen hozzáférhető, ha nem szuperálna a 3G...Folyamatban van ismerőseim műholdas nyomonkövetése is, de pszt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése