2009. január 27., kedd

Könyvajánló - Nyelvtanításhoz

Bevallom, nagy könyvmoly voltam, vagyok! És igen, én voltam az egyetemen az a stréber, aki mindent, de mindent elolvasott. Kilószám hordtam haza a könyveket a könyvtárból. Azt hiszem, ezt is anyámtól örököltem. Annyira gyönyörű kiadványok kaphatók manapság, bár neten keresztül rendelek, de nehezemre esik nemet mondani, ha például azt látom, hogy Thomas Bernhard novellái megjelennek magyarul is...Itthon hozzáférhető Handke eredetiben...Jane Austen összes művei végre ízléses kiadásban...
Szeretném, ha PiciZsó is rajongana a könyvekért, igyekszem kedvet csinálni neki az olvasáshoz. Nyelvkönyv ügyben az Oxford Bookworms sorozatra esett most a választás. Klasszikus történetek angolul, egyszerűen megfogalmazva, CD-vel, gyönyörű BE kiejtéssel. Egyébként PiciZsónak kistesója lesz. Megkérdezték tőle, hogy mekkora? Habozás nélkül rávágta: „Még picike, jövő héten fog kinőni a lába!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése