2009. október 30., péntek

Mítoszok árnyékában

 
A fordítói tevékenység sok más területtel érintkezik, összefügg. Ha netán saját weblappal is rendelkezünk akár irodaként, akár szabadúszóként, akkor még inkább. A válság hatását orvosolandó mindenütt nyereményakciókba, óriási engedményekbe botlik az egyszerű svábgyerek még erre mifelénk is. A szolgáltató cégek, ha megcsappantotta megbízásaikat a gazdaság mélyrepülése, és nincsenek árukészleteik, amit forgathatnának, vagy remeterákként visszavonulót fújnak, vagy egy Münchhausen-i műfogással már a jövőre terveznek, és újabb struktúrákban gondolkodnak. Ennek egyik, Magyarországon még mindig alig-alig ismert módja lehet weblapunk, saját virtuális üzletünk optimalizálása: a keresők számára vonzóvá tétele. Persze, itt is számtalan versenyző ígér fűt-fát, sőt sokszor még virágokat is, nem árt beleolvasni magunkat tehát a témába. Annak idején, még egri leányka koromban, amikor belevetettem magam a SEO-ba, magyar forrás nem igazán állt rendelkezésre. Most egy sok okosságot tartalmazó magyar nyelvű blog-ot szeretnék a népes olvasótábor figyelmébe ajánlani, hátha ráakad valamire idebenn, amiről odakinn még csak nem is olvasott. Az alapoktól kezdve olyan cirkalmasabb kérdésekre is választ kaphatunk, hogy vajon garantálható-e, hogy egy honlap bekerül az első 5 közé a találati listán? Igaz-e, hogy ha a META KEYWORDS tag-et kitöltjük, azzal optimalizáljuk az oldalt? “Mindenható”-e a kulcsszavakban gazdag tartalom? A válaszok itt találhatóak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése