2010. szeptember 27., hétfő

Hová tűnt a Microsoft Office Document Imaging?


Tényleg, hová is? Ha vagyunk olyan vakmerőek, hogy egyik gépünkkel áttérünk Office 2007-re, megdöbbenve tapasztalhatjuk, hogy sehol sem találjuk az eleddig OCR-ezésre használt Microsoft Office Document Imaging programot, aminek letagadhatatlan előnye, hogy ingyen járt az Office-hoz. Bár az Office 2007, és rajta keresztül Bill, sokszor bosszantó és egér-összeroppantó feladványok elé állítja az egyszeri fordítót, ez a probléma viszonylag csekélyebb időráfordítással orvosolható. Mivel a Microsoft Office Document Imaging nem alapvetően telepített program, hanem a haladó telepítés során opcionálisan tehető fel a gépre, mindössze annyi a dolgunk, hogy a Vezérlőpulton megnyitjuk a Programok és Szolgáltatások menüt, itt pedig a megjelenített programok közül kiválasztjuk a Microsoft Office-t, majd a Módosítás gombra kattintva a Hozzáadás vagy eltávolítás opción keresztül az Office-eszközökben kipipáljuk a Microsoft Office Document Imaging-et. Bár a probléma megoldása közvetlenül nem kerül egy fillérbe sem, én, és ezt megpróbálom a déli temperamentumom számlájára írni, nem tudom elfelejteni Bill-nek, hogy erre mifelénk az idő is pénz…


2 megjegyzés:

  1. Én is kerestem az alkalmazást és már gondolkodtam rajta, hogy visszatérek a 2003-as használatára. Eszembe sem jutott, hogy benne van a 2007-esben, mert fullban telepítettem és mégsem találtam.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Tja, Bill-lel az élet nem igazán egyszerű...

    VálaszTörlés